13 Mart 2018 Salı

Gelin Bohçası Nasıl Yapılır ?

Arkadaşlar  bu gün sizlere farklı bir şey paylaşmak istedim. Artık yemek tarifi mi versem sizlere ?

İlk olarak tatlı bir şeyden başlayayım istedim. Gelin Bohçası Nasıl Yapılır tarifini vermek isterim. Dün akşam yapmamak için kendimi çok tutsam da sonunda yenik düşüp yaptım hepsini yedim. Maalesef vermem gereken 4 kg yine veremeyeceğim.  Gelin Bohçasının yapımı çok kolaydır.

Gelin Bohçası hamurunun İçin Gerekli Malzemeleri;


1 su bardağı un,
1 adet yumurta,
3 yemek kaşığı şeker,
3 yemek kaşığı sıvı yağı,
1 su bardağı süt,
1 çay kaşığı kabartma tozu.
2 yemek kaşığı kakao,
1 paket vanilya (10 gr),

Gelin Bohçasının İçi İçin Gerekli Malzemeleri,


2 poşet krem şanti
1 su bardağından az eksik süt

yada hazır kremada olur


Gelin Bohçasının Üstü İçin Gerekli Malzemeleri,


Hindistan Cevizi

Gelin Bohçası Yapılışı;


Bir kaba yumurta ve şekeri koyup çırpalım.
Üzerine sütü, sıvı yağı, kakaoyu, vanilyayı ve kabartma tozunu ilave edip çırpalım.
Sonra azar azar unu ilave edip karıştıralım.

Teflon tavaya bir yemek kaşığı hazırladığımız hamurdan döküp kaşığın tersiyle hafifçe yayalım.




Kısık ateşte üzeri göz göz oluncaya kadar pişirelim. (tek tarafını pişirip ocaktan alıyoruz)
Sonra bir poşete koyalım. (kurumaması için kurursa ikiye katlanmaz)

Pişirdiğimiz hamur tamamen soğuyunca pişirmediğimiz tarafına krem şanti koyup ortadan ikiye katlayalım.




AFİYET OLSUN

1 yorum:

  1. Tariflerinizi severek okuyorum ve yaptım gerçekten çok güzel ve mükemmel oluyorlar. teşekkürler

    YanıtlaSil